Thursday, August 2, 2007

Ik ben mijn nieuw leven gestart! - I started my new life!

NL
Gisteren 1 augustus was mijn 35ste verjaardag...
De eerste dag van mijn nieuwe leven noem ik het!
Zo vele levens van zoeken en zoeken. Eindelijk, een leven van vinden en opbloeien en genieten in de eenvoud van te zijn met wat is. Verandering is niet nodig. (Frank Coppieters)
Ik voel me opgeladen, krachtig en positief, vol leven en vooral volledig in form om te Zijn en te Genieten. Daar ga ik voor... met mijn fantastisch inspirerende Johan en zovele andere steunende geweldige mensen rondom mij - wat een geluk...

EN
Yesterday august 1 was my 35th birthday...
The first day of my new life I call it!
So many lives of seeking and seeking. Finally, a life of finding and blossoming and rejoicing
in the simplicity of being with what is. No change is necessary.
(Frank Coppieters)
I feel recharged, powerful and positive, full of life and completely ready to Be and to Enjoy. That is my goal... with my fantastic inspiring Johan and so many other supportive great people around me - what a luck...

3 comments:

Filip said...

Dag Gwenda,

Vanaf 10 augustus gaan we stappen in Frankrijk met een groep mensen van Timotheus. We zullen jou in ons hart meenemen op de camino.

veel liefs van ons allebei

Filip en Kiki

Jesse said...

Dag Gwenda.

Karleen en ik hebben je blog van de laatste weken doorgenomen. We zijn zo blij dat je deze eerste fase achter de rug hebt, en dat je het allemaal goed doorstaan hebt. Dit is zeker ook te danken aan jouw positieve ingesteldheid. We komen binnekort eens langs (of jullie bij ons ?). Bel je gauw op.

Liefs,

Jesse en Karleen

Unknown said...

Gwenda,
Veel succes met je nieuwe leven. Om één of andere reden vinden we ronde getallen fascinerend, niet? Nu de chemotherapie voorbij is, en met jouw positieve ingesteldheid, zal je de bestralingen wellicht ook goed doorstaan. Wij leven met je mee. Groetjes. Karin