Tuesday, September 25, 2007

Met smak op de grond - Smashed on the ground

NL
Gisteren enorm verschoten. 's Morgens bij opstaan (Johan was allang gaan werken) met enorme smak tegen grond gevallen - buiten bewustzijn en terug bij bewustzijn door klap van hoofd - denk ik. Bult op hoofd. Was dit een epilepsie aanval - aanvalletje - of flauwvallen???? Ik weet het niet - en er was niemand om het me te vertellen... en bij onderzoek bij de dokters nadien was er 1 die me zei 'waarschijnlijk een epilepsie-aanvalletje' en 1 die me zei 'waarschijnlijk een bloeddrukval'... dus daar heb ik ook niks aan. Hopelijk doet het zich niet meer voor - danig verschoten. Vraag me nu trouwens af waarom ik al een week pijn heb op een andere plek op mijn voorhoofd... :-) Jezelf niet meer onder controle hebben - ik kan er niet tegen.
Radiation continued anyway. Ben heel moe en kijk naar het einde van de bestraling uit zodat ik goed kan recupereren en mijn eigen genezingsreis verder kan zetten.

EN
Yesterday I was seriously shocked. In the morning when I woke up (Johan had gone for work long before) I smashed on the ground - out of consciousness and was back at consciousness because of the smack of my head on the ground - I think. Thick spot on the head now. Was this an epilepsy attack or little attack or did I faint???? I don't know, and nobody can tell me neither by seeing it - and after investigation in hospital 1 doctor said 'probably little epilepsy attack', and 1 said 'probably fainted' so that doesn't help me neither.... Hopefully I will not have this again - it was frightening. I wonder now why I am having a painful spot on the other side of my head since a week... :-) Not having control over your own consciousness - terrible that is.
Radiation continued anyway. Am very tired and look forward to the end of this so that I can recuperate and start my own healing journey more intensively.

No comments: